msprrobinstariz

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Robinstarsing - 27 mars 2013 22:05

Time to sleep now, ja jag veet väldigt tidigt men, sjukt trött tjej häer! :*

Puss alla läsare, statestiken ligger redan på 16 läsare, IDAH!

   

Av Robinstarsing - 27 mars 2013 19:24

Heeei! <3 Nu sitter jag framför msp och chattar lite höhö! Har inte gjort så mkt! Bara haft lite trökigt, chattat osv!

Nu kommer lite bilder på det också!:

Jag förklarar för en tjej vad social betyder:

 

Antagligen en lögn för att hon inte visste eller inte en lögn, aja!

 

Sötiis DaniellaH<3, väcker verkligen gamla minnen:

     

Älskar verkligen när gamla minnen kmr tbx! Aja, nue ska ja äta irl såe byye! <3

 

Av Robinstarsing - 27 mars 2013 17:22

Hellluuh,nu sitter jag här och skriver lite hahaaaa! :D Iaf så har jag börjat med en film som heter ett misslisibell fan, obs jag är inte ett fan, det är typ om hur alla fansen blir och så, hahahaha! <33 Iaf här kommer den! <3

Sorry for the bad kvallite, men jag har inte bästa datorn/inspellnings program så den blev väldigt hackig...! -.-

Aja det var väl D! :* Avsnitt 2 kommer imorn! (;

 
  

Av Robinstarsing - 27 mars 2013 15:30

Heeej allesammens nue har jaj bliveh nörsk, o ja de skaj ju blä trävveliht! Nej skämt hhahahahaha im so fühcking NOT funny! Iaf så har jag haft lite skoj på msp, gjort ny hejdå skyllt som ni får se i slutet när jag säger hejdå, ahahah! xD Nääj jag e ite rolig, JAG VET!!!! Jag har lite bilder som jag vill visa ska visa för er som läser denna blogg, dvs INGA! :DD

 

Haha kolla lagget, det ska ju stå Filmstaden Och shopping, och varje gång jag loggar in så är medelande ikonen svart-vit, hahah! Nu till andra bilden!

 

Haha, jag ville ha det där håret förut för att AshleyMaus har det. Vänta vet ni inte vem ASHLEYMAUS ÄRR!? Pfff ni är så efter.. Iaf, nu när jag såg håret så tyckte jag det var lite fjortis hår, ta inte illa upp ni som har det, ni är säkert jättefina i det, men jag är inte det! :D D:

Det var nog allt så sista bilden för idag:

  (glöm inte att beställa gratis headers hos mig! *: )

Av Robinstarsing - 27 mars 2013 13:26

Hej hej! ^^ Har precis spelat klart ett spel på msp (utklädnng) Det är mitt favo-spel!!! :D

Det är alltid kul att möta nya personer, och så är ddet kul att det typ alltid är nybörjare som spelar och dem är oftast 7 eller 8 år så de är inte så  bra på att stava, haha, t.ex de skriver til istället för till och så vidare! Haha, men så var jag också när jag gick i 1:an och 2:an! ^^

Aja nu kommer lite bilder! :DD

       

Jag va allti så snygg, haha! Det var allt, och glöm inte att jag gör gratis headers! Kramar// robinstarsing

Av Robinstarsing - 27 mars 2013 10:35

Hej det är robinstarsing. Idag när jag logga in på msp så var svamp_tessan inne och precis då kom en pratbubbla upp från henne och i den stog det:

 

Jag trodde alla gillade henne, jag tycker i alla fall att hon är jättesöt och snäll, även om vi inte chattat någon gång typ, ändå tycker jag sjukt synd om henne.

Sen kom det upp en till pratbubbla där det stog att man skulle kolla hennes nyaste artbook, så jag gjorde det då, den såg ut såhär (läs gärna texten och kolla videon själva):

 

Gud jag like:a den direkt, OMG gud jag tycker så synd om henne, hon är så GULLIG! <33

  Svamp_tessan jag hoppas det blir bra, all lycka till dig, håller tummarna!

Aja slut på det, nu till det lite roligare eller nääj eller JAG VÄT INTÄ! Höhö! ^^

Aja nu är det dags för dagens look:

  Ja detta är jag idag, lite som igår fast idag är det rosa, igår var det lila, imorgon blir det blått haha! :D


Det var allt! Glöm inte att ni kan få gratis headers om ni vill ha det, så kan jag fixa en, skicka bara ett medelande till robinstarsing på msp! Kramisar haha! //Robinstarsing! <3  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej och välkommen till robinstarsings msp blogg. Jag hoppas du kommer gilla den. Jag kan också göra headers om du vill!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards